torsdag 17 december 2009

091217

Dagen har varit härlig trots kylan.
Det har varit ca 10 minus ute och det  kändes verkligen i kinderna när jag och Zeke var ute.
Men många promenader har det blivit, vill att han ska få njuta så mycket av snön som möjligt :)

Har även hunnit med att baka en massa julgodis.
Planerar att ge bort en del i julklapp.
När jag bakar så brukar det vara populärt så tror det blir bra.
Måste bara komma på hur jag ska slå in det lite snyggt.
Jag som gillar att pyssla kommer säkert att ordna det ^^

Nu kommer älskling hem snart med mat till oss.
Den stackaren fick jobba över till klockan sex så nu är jag super hungrig och säkert han med.
Senare så blir det nog att titta på simpsons filmen som går ikväll på 6:an.
Både jag och älskling älskar simpsons :)
Men nu ska jag föra över lite bilder till datorn som jag tog idag.
Lägger in dom när dom är klara.
Ciao !

1 kommentar:

Lovisa Neikter sa...

God Jul! Ha en underbar dag. Kram