fredag 7 januari 2011

Storstädning

Japp hela dagen hitills har spenderats med att storstäda som tokiga.
Men nu börjar det se riktigt fint ut faktiskt :)
Det är alltid lika underbart när man är färdig med städningen och sjunker ner i soffan.
Man känner sig duktig och det ser så fint ut överallt.
Vi har dock en bit kvar innan vi kan sjunka ner sådär mys i soffan men det är bara att kämpa på ^^
När vi är färdiga ska jag sätta mig här vid datorn och pyssla med mina bilder så att dom kommer upp någon gång.
Längtar verkligen efter att få fotografera lite porträtt.
Funderar på att fråga mamma eller någon av lillebrödern om de kan tänka sig att ställa upp som modell ;)

Men nu ska jag fortsätta med min städning tror jag.


Hittade en gammal bild på mig och älsklingen.
Haha det är sjukt vad jag älskar dig <3

1 kommentar:

KindbladarN - Manligt Mode sa...

Sv. Ja erkänn, vill ha det ! :O

jag kan ju ställa up om du vill, kan ju komma ut senare ikv till å me :P