måndag 17 januari 2011

20110117

Oj vilken måndag det har varit.
Skönt att veckan har kommit igång nu iaf.
Jag har precis kommit hem efter en härlig promenad med zeke.
När vi gick ut så tänkte jag bara gå en kort runda eftersom det är så blött och tråkigt ute.
Men när vi gått en stund så kände jag hur skönt det var med den friska luften och hur glad min lilla vovve var och då blev det mycket lättare att traska på en stund till.

Nu ska jag försöka få lite ordning här hemma.
Efter helgen så ser det lite stökigt ut.
Sen är det nog dags att börja fundera på vad vi ska ha till middag ikväll.
Några förslag ?


Dålig cam bild men där ligger min lilla vovve just nu och sussar, promenaden tröttade nog ut honom ^^

2 kommentarer:

madeleine sa...

Tusen tack! :D

Madeleine sa...

Ja men eller hur, roligt för både mor och dotter. Jag älskar att titta i min :)