söndag 12 december 2010

20101212

Åter igen är det söndag och sista dagen på veckan.
Det är helt galet hur fort det går !
Imorgon är det Lucia.
Jag saknar verkligen det där med lucia firandet i skolan osv.
Det var ju så mysigt.
Men det kommer ju tillbaka sen när man får egna små gullungar.
Helgen har varit underbar.
I fredags så myste jag och älsklingen här hemma med en beck film.
Igår så gick jag,älsklingen,lillebror otto, ottos flickvän rebekah och lillebror jesper på bio.
Vi såg den fantastiska dokumentären oceans.
Är det någon som sett den ?
Om inte så gå och se den !
Jag satt förtrollad hela tiden :)
Efter bion så var det dags att julbaka hemma hos mamma och pappa.
Vi lyckades att göra en hel del julgodis, men eftersom jag tänkt ge bort lite i julklapp så får jag nog baka ännu en gång här hemma.
Det var iaf en jätte mysig kväll <3
Jag har den bästa familjen.
Idag så har vi hälsat på hemma hos mamma och pappa igen och hämtat godiset.
Vi kunde inte vänta på att allt skulle stelna igår.
Så ett par timmar har vi spenderat där, men nu är vi hemma och har det skönt.
Hur har eran helg varit ?

Inga kommentarer: