måndag 19 april 2010

Ny design på bloggen

Sådär ja.
Nu har bloggen fått ett nytt utseende som är lite gladare och passar mer till våren tycker jag ^^
Ska sätta mig en stund nu och försöka fixa till en ny header också.
Är ju tyvärr inte så bra på det där dock.
Men skam den som ger sig.

Har kommit hem för en stund sen precis.
Jag och Zeke gick en runda nere vid sjön och han passade på att bada lite.
Nu har han äntligen kommit över sin rädsla för att simma.
Förra sommaren så stannade han när han inte kunde nå bottnen längre men nu fortsätter han bara att simma längre ut.
Jätte roligt att se :)
Filmade lite med kameran så att älskling ska få se också.

Men nu ska jag ge mig på det där med headern :)

På promenaden hittade jag även vårens första vitsippa :)
Bilden är tagen med mobilen

Inga kommentarer: